Crida a comunicacions - XXX Jornades Jurídiques FDET

I Congrés de Dret Agroalimentari de la Universitat de Lleida - La construcció de sistemes agroalimentaris sostenibles: propostes des del Dret

CRIDA A COMUNICACIONS

Instruccions

PROPÒSIT I ÀREES TEMÀTIQUES

Els dies 15, 16 i 17 de novembre de 2023 se celebrarà a la Universitat de Lleida el I Congrés en Dret Agroalimentari, sobre "La construcció de sistemes agroalimentaris sostenibles: propostes des del Dret".

L'assistència podrà ser presencial o online.

El Congrés admet la presentació de comunicacions de temàtica relacionada amb qualsevol dels temes al voltant dels quals s'organitzen les ponències:

• La Unió Europea, lider en la transició cap a sistemes agroalimentaris sostenibles

• Sostenibilitat i cadena alimentària (Llei 12/2013, de 2 d'agost, de mesures per millorar el funcionament de la cadena alimentària)

• Producció sostenible d'aliments

• Desenvolupament rural i sostenibilitat

També es podran admetre comunicacions de temàtica lliure sempre que tinguin cabuda en l'estudi i investigació del Dret Agroalimentari amb connexió amb el principi de sostenibilitat.

NORMES I DATES A TENIR EN COMPTE

Les persones interessades en presentar una comunicació al Congrés han de tenir en compte les següents indicacions:

1. Presentació de resums

L'acceptació de resums serà fins el 20 de setembre de 2023, i s'han d'enviar a l'adreça electrònica: ddret.da@udl.cat

Les propostes de resums de comunicació enviades per la seva valoració pel comitè científic hauran de tenir:

• Títol de la comunicació

• Nom i cognoms de l'autor/a o autors/es

• Institució de procedència

• Correu electrònic de contacte

• Resum d'un màxim de 600 paraules, en Arial 11, interlineat senzill

• S'acceptaran propostes en castellà, català i anglès

El comitè científic examinarà els resums de les comunicacions i decidirà sobre la seva acceptació. El 30 de setembre de 2023 es comunicarà per correu electrònic a les persones interessades les contribucions acceptades per la seva presentació oral.

2. Presentació del text de la comunicació

Un cop rebuda l'acceptació, la versió final de la comunicació es podrà enviar a l'organització del Congrés fins el 31 d'octubre de 2023, a la següent adreça electrònica: ddret.da@udl.cat

Les comunicacions hauran de tenir:

• Títol de la comunicació

• Nom i cognoms

• Institució de procedència

• Correu electrònic de contacte

• Resum de màxim 600 paraules

• Text de la comunicació: màxim 10 pàgines

• Format: Arial 11, interlineat senzill, marges predeterminats

• S'acceptaran propostes en català, castellà i anglès

3. Defensa oral de la comunicació

Les comunicacions acceptades, es defendran oralment la data que indiqui l'organització del Congrés (16 o 17 de novembre de 2023)

La defensa oral podrà ser presencial o online.

La defensa oral de les comunicacions exigirà inscripció prèvia al Congrés.

4. Publicació de les comunicacions acceptades

Els texts de les comunicacions acceptades i defensades oralment seran objecte de publicació en l'obra col.lectiva resultant de la celebració del Congrés.

DIRECCIÓ, COMITÉ CIENTÍFIC I COMITÉ ORGANITZADOR

Direcció del Congrés:

• Laura Salamero Teixidó, Professora Agregada de Dret Administratiu, UdL

• Antonio Ezquerra Huerva, Professor Titular de Dret Administratiu, UdL

Comité científic:

• Antonio Blanc Altemir, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals, UdL

• Antonio Ezquerra Huerva, Professor Titular de Dret Administratiu, UdL

• Eimys Ortiz Hernández, Professora Lectora Serra Húnter de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals, UdL

• Laura Salamero Teixidó, Professora Agregada de Dret Administratiu, UdL

• Antoni Vaquer Aloy, Catedràtic de Dret Civil, UdL